Followers

01 October 2011

Sabtu datang lagi....

Jika kebanyakkan org xsabar tgu hari Sabtu...
Yela, hari2 cuti mcm nie la nk jmpe BF/GF la kuar jenjln la, nak wat itu la ini laa....
Tapi bagi aku, tkde yg spesial sgt pn tiap2 hari Sabtu yg dtg. Sbb same je situasi je mcm Sabtu2 yg lps, melepak je kt umah.
Nie la nasib orang single mcm aku (huwahaha).
Tapi pun kan....
Aku mmg kureng skit nk kuar siang2 nie kalo xde ape2 hal. Yela, dh terlalu lama duk kuar lpk time malam bulan mengambang. Mane taknye, time malam nie tenang skit. Kete tk banyak dan orang pon tk ramai. Kalo msk KL tue, xdela sesibuk mcm msk waktu siang. Dengan jem ape bagai.
Aku sendiri pn dh tak ingat ble kali terakhir aku msk KL waktu siang. Kebanyakkan masa aku msk waktu malam. Lain tkde lepak kat Dataran Merdeka.
Kalo ade pn aku kuar siang, lain tmpt xde yang aku akan pegi. Mesti gi jalan2 kt Mine's tak pun yng paling dekat, Alamanda. Jalan sorg2 layan perasaan, tu je la. Tapi jarang2 sgt dah aku kuar skang. Oo ye, 1 lagi tmpt aku akan pegi kalo ade kuar siang Sabtu, bengkel Protouch kt Sg.Merab. Huhuhu....
Ini la sikit cerita aku ttg hari Sabtu. Tapi ape2 pun, aku tetap bersyukur pd Allah sbb sekurang - kurangnye aku masih lagi diberi peluang utk lpk2 pd hari Sabtu. Masih diberi peluang utk melakukan sesuatu. Alhamdulillah....

No comments: