Followers

05 October 2011

Gendang gendut tali kecapi.

Bismillahirahmanirahim....
Assalamualaikum....

Gendang gendut tali kecapi, kenyang perut senang hati. Hehehehe
Itu la pantun 2 kerat yang mengambarkan keadaan aku masa buat entry nie. Baru lps breakfast la katakan. Hehehehe....
Tapi itu la...Ble dh makan nie masalah lain pulak yang dtg. Mengantuk. Tapi mcm mana skali pun, aku kena sabar menahan rasa mengantuk nie. Masa belum time, nnt kul 1 br leh lelapkan mata kejap.
Semalam aku sekali lagi menduduki peperiksaan Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) untuk pengesahan jawatan. Ini kali kedua aku exam lepas tak lulus pada exam yang lepas. Tapi 1 kertas je. Bahagian C Perintah Am. Yang tak best tu, semalam exam kelmarin aku baru teringat. Itu pun nasib baik wife officemate aku tanye "Ko tak exam ke Deen?". Kelam kabut aku dibuatnya. Nak study pun tak boleh nak fokus sangat. Belek2 je la nota apa yang aku ada.
So aku pergi exam semalam dengan harapan yang sangat2 meninggi iaitu jawapan yang aku bakal "tembak" nnt akan memihak pada aku. Nak buat mcm mana dah, memang tak boleh nak study sangat. Baca nota takat mana yang mampu la. So sekarang nie aku tawakal je la semoga aku tak perlu nak repeat lagi utk kali yg ke 3.
Semoga nasib yang baik memihak kepada aku, Insha'Allah. Kalau tak, pasrah je la. Aku redha. Huhuhuhu.....


No comments: