Followers

29 October 2011

Suratan atau kebetulan..

Bismillahirahmanirahim.
Assalamualaikum w.h.t.

Lama tk wat entry kn? Idea kureng la geng. Huhuhu...
Alhamdulillah syukur kehadrat Illahi krn masih bernyawa n sihat lg. Harap anda smua pn sme.
Hidup nie kdg2 pelikkn? Kalo yg dirancang xjd tp yg tk dirancang plak yg mnjd. Suratan atau kebetulan ek?
Tp tu la kn...
God work is mysterious ways. Dh la tk sangka tjadi, menarik plak tu. Mgkn ape yg jd nie adlh anugerah Tuhan ats ape yg pnh jd kt aku sblm nie. Aku cume hrp agar smua nie berterusan smpi bila2.
Kesabaran aku selama nie aku rasakn spt dibalas. Alhamdulillah.
Aku btol terharu smpi xleh brenti tsenyum. Sakit dh pipi aku neh.
Ape2 pun, inilah kuasa Tuhan. KurniaanNya adlh utk smua. Cume kte jgn mengalah dr brusaha n jgn brenti berdoa. Insha'Allah setiap usaha n doa kte, pasti akn diberkati olehNya.

No comments: