Followers

25 November 2011

Keep it steady....

Bismillahirahmanirahim.....
Assalamualaikum w.h.t......

Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi krn masih diberi peluang utk bernafas di alam ciptaanNya ini.
Kepada kawan2 yg sudi membaca entry saya nie, syukur juga krn kalian juga masih berkesempatan membaca entry nie.
Tidak dilupa kpd mereka2 yg tlh pergi terlebih dahulu mengadapNya...
Al-Fatihah buat mrk & semoga Allah memelihara mrk dr segala seksaan.
Agak lama aku tak mskkn entry baru. Idea tkde la. Tk tau nk share ape dgn korg smua.
Dua minggu direct nie hujung minggu ade 3 4 majlis perkahwinan yang akan aku hadiri. Kusut gak dibuatnye. Mana taknye, dah la tarikh sama pastu tempatnya plak satu utara satu selatan....
Tapi memikirkan kawan2 kan...
Tak pergi nanti apa pula katanya kan. Nanti majlis sendiri nnt org nk dtg pun berat hati....
Huhuhu
Bila difikirkan psl kawan2 nie, seronok plak rasa. Bila masa aku samapi nnt entah mcm mne la agaknya. Lepak dgn kawan2 yg nk nikah nie mmg sesi luahan perasaan la. Gugup la serabut la itu la ini la mcm2 la....
So kite nie pun mainkn la peranan sbg kwn sejati dgn menenangkn keadaan. Tapi sakat ttp sakat. Bkn slalu dpt peluang menyakat kwn2 dlm keadaan mcm nie. Hehehe
Tp sakatan tu hnyalah utk menghiburkn hati kwn2 yg sedang kusut tu. Tak boleh nk sakat lebih2 sgt. Kang nnt ble time aku smpi, mmg sesi balas dendam plak nnt. Hahahaha
Lagi 1 hal yg aku sakit kepala....
Hadiah ape la yg aku nk bg neh?
Tk best la jgk kn gi mjls kawin kwn2 dgn tangan kosong.....
Anyway, semoga mrk bahagia hingga ke akhir hayat dan dimurahkan rezeki dan dikurniakn zuriat yg baik.
Pada kwn2 yg blom tiba masanya lg mcm aku nie...
Keep it steady...
Insha'Allah ade rezeki nnt giliran kte pulak. Mgkn skang nie kte blom bersedia, sbb tu Dia xnmpkkn lg bayang2 kearah tu. Yela, kawin nie pun bkn sesuatu perkara yg mudahkn. Tanggungjawab besar menanti terutama bagi lelaki.
Apa2 pun semoga Allah merahmati kalian smua. Semoga Dia memberikan kesenangan & kebahagian kpd kita smua.
Insha'Allah.........

No comments: