Followers

07 August 2012

Fuhh...Fuhh...Berhabuknya....

Assalamualaikum w.h.t.... Segala pujian bagi Allah s.w.t yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.... Selawat & salam buat junjungan Nabi Muhammad s.a.w, ahli keluarga serta para sahabat baginda..... Syukur kepadaNya sy masih di muka bumi nie. Syukur juga kpd kawan2 yang masih bersama sy.... It's been awhile since my last entry here in my tiny little blog. Bukan xde idea cume semangat je yang xde nk update blog nie. Kalo ikutkn banyak cite yg nk dikongsikn. Tapi tu la, semangat & mood plak xde nk menaip. So, nie ade skit semangat. Taip la skit bagi buang habuk & sawang kt blog sy neh. Hahahahaaaa..... Actually, I got no idea what to type. I just let my fingers do the typing. My brain actually empty. So, taip je la ape rse nk taip. Lately my life kinda fun. Even though I had couple of problem that need to be solve. Not a big problem, just a problem with my car Dora2, financial, work & some other stuff. But I totally okay with it because for me it's kinda normal in life. Am I right?? Apsal sy tetibe speaking plak neh??? Hahahahaa.... Baiklah.... Cakap melayu plak..... Tapi masih xtau nk cakap ape. Amende la aku neh. Nk cite psl perjalanan umrah aku pn mcm dh lme sgt tuk aku kongsikn. Tapi xpela, aku share pics dgn u'olls smua.... Skit je la. Kalo nk tgk lbh lg, leh usha2 Facebook sy.... That's it for now. I'm gonna let u guys enjoy the pics aight.... Akhir kata utk setakat neh.... Chill, Rilex & Assalamualaikum.... KETIKA DI MADINAH AL - MUNAWWARAH Di Masjidil Nabawi...

No comments: